Halkbank Personel Alım İlanı

Halkbank İş Sürekliliği Uzmanı Personel Alım İlanı

BT İş Sürekliliği
Bölüm Bilgisi  BT Planlama ve Yönetişim Daire Başkanlığı \ İş Sürekliliği Uzmanı
  • Genel Nitelikler
  • Üniversitelerin mühendislik bölümlerinden mezun, diğer bölümler için en az 4 yıl iş sürekliliği tecrübesi bulunan;
  • Benzer pozisyonda en az 3 yıl tecrübeli (tercihen bankacılık veya finans sektöründe)
  • İş sürekliliği yönetimi, acil durum / kriz yönetimi, proje yönetimi alanlarında bilgi sahibi;
  • Yazılı ve sözlü iletişim becerilerine sahip;
  • Detaycı, analitik ve sonuç odaklı çalışabilen;
  • Planlama ve koordinasyon becerileri gelişmiş;
  • Takım çalışmasına yatkın;
  • Hızla değişen durumlara ve önceliklere uyum sağlayabilen;
  • İyi derecede yazılı ve sözlü İngilizce bilen;
  • Tercihen ISO 22301 ve proje yönetimi konularında sertifika sahibi;
  • MS Office programlarını, raporlama ve sunum araçlarını etkin şekilde kullanabilen;
  • Erkek adaylar için askerlik görevini tamamlamış.
Rol ve Sorumluklar

İş Sürekliliği Ekibi içerisinde;

  • Ekibi için tanımlanmış olan politika, prosedürler yönetmelikler ve uygulama talimatları doğrultusunda aksiyon alacak,
  • İş sürekliliği kapsamında Acil Eylem ve Olağanüstü Durum Test planlamalarına ve testlere katılacak,
  • İş sürekliliği kapsamındaki raporlamaları hazırlayacak,
  • ISO 22301 İş Sürekliliği Yönetim Sistemi kapsamındaki çalışmaları yürütecek,
  • İş Etki Analizi çalışmalarını yürütecek ve bu kapsamdaki raporlamaları gerçekleştirecek,
  • İşle ilgili bilgilerini ve deneyimini ya da son gelişmeler konusundaki haberleri birlikte çalıştığı ekip ile paylaşacak.
Lokasyon  Halkbank BT / Ataşehir / İstanbul